Bewertungen von Cafetaria de Zwagers Hengelo

Neue Beurteilungen

5.0
Olav
27 November 2025
Boomkamp
23 November 2025

Snel en lekker eten!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Marcel
22 November 2025

Geen,blijf doen wat jullie doen.

Hekkink
19 November 2025

Prima eten op tyd bezorgd en lekker warm

S
19 November 2025
An
19 November 2025

Lekkere kruiden(mag iets minder) Genoeg patat..heerlijke mayonaise (niet zo zurig) goede snelle bezorging ...top cafetaria

M. Roosendaal
17 November 2025

Na bezorging kwamen we er achter dat de sauce ontbrak voor ons beide. Na een telefoontje wordt het volgende keer verrekend. Netjes! Mag iets warmer zijn maar het was heerlijkkkkk

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Maikel Slagers
17 November 2025

Ik heb geprobeerd er door te komen met de telefoon helaas niet gelukt meer dan 7 minuten gewacht, de patat en de saus lagen niet meer in het bakje maar alles er naast een grote kliederboel. Lauwe patat, de berehappen waren verbrand de uien niet meer te eten, dit zijn we niet gewend van jullie

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Hanneke
17 November 2025

Patat veel harde stukken

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Ruben
16 November 2025

20 min later dan aangegeven bezorgd, patat was koud/lauw. Voor de rest zoals altijd goed eten!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Mirthe
16 November 2025

We hadden de verkeerde bestelling gekregen hebben gebeld alleen na 4 minuten nam er niemand op, dus hebben we uiteindelijk zelf contact opgenomen met de persoon van wie wij de bestelling hebben gekregen en hebben het uiteindelijk zelf met elkaar omgewisseld

Dinand
14 November 2025

Het was op tijd, heerlijk en zeer goed ingepakt. Geen gesmeer. Voor herhaling vatbaar.

Jan Van den Noort
14 November 2025
Rob
13 November 2025

Uitstekend broodje doner!

Yvonne
8 November 2025
Matthias
8 November 2025

Was lekker en werd snel bezorgd!

*
8 November 2025

na ruim een uur en nog geen bestelling, toch maar even gebeld of er iets was misgegaan. kreeg een jonge knul aan de lijn die nogal lacherig deed en geen excuses?! ( kan altijd gebeuren dat er iets mis gaat of erg druk is .. maar dat kun je ook gewoon zeggen toch ? gesprek werd beĂ«indigd met yo!!!! ook niet erg klantvriendelijk. vervolgens werd ons eten 15 min later bezorgd . Helaas zat er in de maaltijd van onze zoon een flink stuk plastic 😞 al met al niet zo’n goede ervaring. overige keren was het prima 👌

Elif
7 November 2025

Bezorging was snel en alles was lekker warm.

Kk
3 November 2025
Brian
2 November 2025

Gewoon prima 👍

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Yo
27 Oktober 2025

We hebben vaker besteld of afgehaald maar de patat die we nu kregen was gewoon echt niet lekker. Zaten veel zwarte stukken (verbrand) in en was erg slof. Dit was een teleurstellende bestelling na vele goede helaas.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Coen
26 Oktober 2025
Dees
26 Oktober 2025

Eten was erg koud normaal gesproken niet erg jammer durem doner was erg plakkerig aardappelen erg koud en slap

Ina Hagedoorn
25 Oktober 2025

Het was top

Sabine
25 Oktober 2025
gerwin
25 Oktober 2025

Jammer dat de majo over de gebakken aardappels wordt gedaan, ze waren zacht en klef.

W. Kreijkes
20 Oktober 2025

Het eten werd super vlot bezorgd en smaakte heerlijk.

Matthijs Heezen
19 Oktober 2025

Perfect zoals altijd en precies op tijd bezorgd.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Betty
19 Oktober 2025

Zeer snelle bezorging en eten was lekker

S
15 Oktober 2025
Chantal
12 Oktober 2025

Snelle levering eerder dan verwacht

Michel
6 Oktober 2025
Marcel
5 Oktober 2025
A
2 Oktober 2025
S
27 September 2025
Jw
27 September 2025

Beste cafetaria van Hengelo

Yvonne
25 September 2025
Michel
18 September 2025
M Mejia
17 September 2025

Excelente servicio y calidad

Henk
14 September 2025

Snel bezorgd Geen min punten

Dion
9 September 2025
Dennis Maathuis
7 September 2025

Online besteld, nette bezorger, eten lekker warm en goed van smaak..

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

P
7 September 2025

Helaas was de hamburger ontzettend droog en dus niet weg te kauwen.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

P
6 September 2025

De bestelling was ruim binnen de geschatte tijd. Helaas was het eten meer koud dan lauw, in ieder geval verre van een lekkere eetbare temperatuur. Heel erg jammer

Marieke nijhuis
1 September 2025

Helaas zijn mijn man zoon en ik ziek geworden gisteravond, we hebben alledrie het broodje doner gehad. Smaak was prima maar er is toch iets niet goed geweest. We bestellen regelmatig wat bij jullie en nooit problemen. Altijd lekker en goed. Onze andere zoon had aard en een kroket en hij had geen buikloop of overgeven wat wij wel hebben.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Jenneke Peters
31 August 2025

Kreeg de verkeerde saus geleverd, maar gelukkig hadden we de juiste saus nog in huis. Verder was het weer heel lekker!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Kevin
31 August 2025

Bezorging en snacks waren keurig in orde. Alleen alle saus (behalve de pindasaus) was al over de friet gegooid waardoor het helaas één slagveld was
bij eerdere bestellingen deden jullie dit gewoon in bakjes
veel beter.

Martijn Hofstee
30 August 2025

Niks om teverbeteren was top

Peter
30 August 2025

Top geregeld en lekker

Max Ulkeman
25 August 2025
Yvonne sekeris
22 August 2025

Heerlijk patat en frikadel en de bezorging uitstekend

jp
21 August 2025

heel goed

Mariëlle
15 August 2025
Gemser
13 August 2025

Patat was lekker krokant maar niet te hard gebakken, uitstekende snelke service

MB
13 August 2025

Helaas zat de patat er niet bij. Telefonisch geen contact kunnen krijgen.

Visser
20 Juli 2025
Sabine
16 Juli 2025

Lekker eten en snelle correcte bezorging

jp
13 Juli 2025

zeer goed en snel

jp
12 Juli 2025

zeer goed

Yvonne sekeris
11 Juli 2025

Heel goed en super snel bezorgd erg tevreden

Peter
9 Juli 2025
BCW
7 Juli 2025

Heerlijke kapsalon gehad, alleen jammer dat op de verpakking niet staat welke saus of variant er in zit. Hier moet je thuis zelf maar uitzoeken welke saus waar zit en het is helaas niet duidelijk te zien welke er in zit, omdat de saus er al door wordt gedaan. (dit vonden wij wel smakelijk, ipv. apart ernaast).

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Buonfanti
6 Juli 2025

Toch jammer dat zo'n goeie cafetaria zo slecht is in bezorgen als je online besteld. Dat je moet wachten snap ik, maar 1uur en 20 min. gaat met niets te ver en dat dan je bamischijf ook nog plat gedrukt in drie stukken in het zakje zit. Blijft toch jammer dat daar geen kwaliteit en aandacht voor is.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Janssen
2 Juli 2025

Complimenten! Prima kwaliteit en goede bezorging. Ga zo door 👍

Chantie
28 Juni 2025

Sneller bezorgd als als aangegeven. Vriendelijke bezorger. Eten nog heerlijk warm.

Jose
25 Juni 2025
Debbie
25 Juni 2025

Vriendelijke jongen die kwam bezorgen

André
23 Juni 2025
Yvonne Verdonkschot
23 Juni 2025

Zeer vriendelijk, de bezorger ook!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Goed eten
22 Juni 2025
Leo hakkenbroek
21 Juni 2025

Gewoon zeer goed eten

W. Kreijkes
15 Juni 2025

Het eten was mooi lp tijd en goed aua smaak. Patat was wat hard gebakken.

S
11 Juni 2025
Simone Valkenaar
8 Juni 2025
Frans
2 Juni 2025
Pornhub.com
1 Juni 2025

Echt lekkere döner, betaalbaar zouden anderen ook moeten doen ipv iedereen afzetten. Bezorging was er al binnen 20min, daarentegen ook om 16.30u al besteld.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Joyce
31 Mai 2025
.
31 Mai 2025

Mooi op tijd bezorgd

mac
29 Mai 2025

Top, alles goed

Frans
29 Mai 2025
S
24 Mai 2025
Elif
22 Mai 2025

Altijd lekker patat. Bezorging is netjes optijd en heel vriendelijk.

Frans
22 Mai 2025

Uitstekend goed, lekker en goede bezorging👍👍👍👍👍.

Christel Roetgerink
18 Mai 2025

Vriendelijke bezorger, snelle bezorging! Topzaak!!!

Snieder
17 Mai 2025
Wouter
17 Mai 2025
HM
11 Mai 2025

Het was heerlijk!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Will Materek-Lansink
10 Mai 2025
Rob Smienk
4 Mai 2025

Prima gedaan. Alleen de opmerkingen bij een bestelling worden niet gelezen/uitgevoerd. Jammer... Satesaus bij de berehap was lekkerder geweest.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Hekkink
4 Mai 2025

Lekker eten snel bezorgd

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Nicole
3 Mai 2025

Prima bezorging, lekker warm en heerlijk gegeten

Ruud
2 Mai 2025

Lekker eten en snel bezorgd

Wouter
27 April 2025
D nijenhuis
26 April 2025

Loaded fries was zoals altijd heerlijk. Lekker gekruid en goed loaded. Beeenhap pinda lekker mals en niet hard gebakken. Chicken stripes waren ook lekker en mals. En super bezorging veel eerder dan aangegeven op de site

HM
26 April 2025

Normaal zijn we heel tevreden maar nu was het heel slappe lauwe patat. Helemaal niet lekker. En 1 van de snacks was verwisseld met een snack die we helemaal niet besteld hadden. Dus nee, vandaag was het niet goed helaas.

B
25 April 2025

Helaas koud eten, niet gewend, geen aardige bezorger

Ros
24 April 2025

Ik zou de pindasaus apart van de patat aanbieden. Dit omdat de patat behoorlijk slof was. Verder alles super lekker

Wouter
20 April 2025

Patat was een beetje aan de koude kant. Rest prima. Misschien iets te lang onderweg?

Marcel
19 April 2025

Top cafetaria!

Patrick
19 April 2025

Top!